1. Voor 14:30 uur besteld, morgen in huis
  2. Geen verzendkosten boven de € 70,- excl.
  3. Veilig betalen

Toch niet helemaal tevreden met jouw artikel(en)? Of niet de juiste maat/kleur besteld? Jammer! Kijk gerust rond in de Shop. Wie weet staat er iets anders leuks tussen dat perfect bij jou past en slaag je nu wel.

Je kan jouw artikel(en) altijd binnen 14 dagen, onbeschadigd, naar ons retour zenden. De kosten voor het retour zenden van jouw artikel(en) dien jij zelf te vergoeden. 

Print even het retourformulier uit, vul deze in en stuur deze mee met jouw retour(en). Het retourformulier kun je hier vinden.
Wij hebben het formulier ook aan jouw bestelling toegevoegd.

Onbeschadigd wil zeggen:

  • EOL 9IIIIV7 hangtag hangt nog aan het artikel.

  • Artikel is schoon (dit wil zeggen, er zijn geen: vlekken, make-up resten, gaten, scheuren, etc. aanwezig op het artikel).

  • Artikel is niet in de wasmachine/droger gedaan, met de hand gewassen of gestreken.

  • Artikel is enkel voor het eenmalig passen van het artikel gedragen.

Terugbetaling

Mocht het artikel binnen 14 dagen worden geretourneerd en onbeschadigd zijn, betalen wij, nadat wij jouw retour hebben verwerkt, binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug. De terugbetaling verloopt via de manier waarop je hebt betaald. 

Indien je voor achteraf betalen hebt gekozen, zal het bedrag van de terugbetaling in mindering worden gebracht op eventuele openstaande bedragen op jouw account.

Ook de verzendkosten* die jij hebt betaald bij jouw bestelling betalen wij terug. De verzendkosten ontvang je samen met het aankoopbedrag van jouw retour gezonden artikelen van ons.

*verzendkosten worden enkel vergoed door ons indien je de gehele bestelling terugstuurt.

Mocht het zo zijn dat je een andere maat nodig hebt of een andere kleur wilt of gewoon een ander soort artikel wilt, dan verzenden wij deze kosteloos naar jou toe. Indien je hier gebruik van wilt maken, kun je dit op het retourformulier invullen.

Retour zenden

Wij versturen onze pakketten met DHL. 

Je kunt jouw retour(en) afgeven bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. DHL heeft 2.500 ServicePoints, gelukkig zit er dus vast een bij jou in de buurt.

Gebruik de Locator van DHL om de dichtsbijzijnde ServicePoint te vinden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints

Voordat jij jouw retour(en) afgeeft bij een ServicePoint, dien je eerst een verzendlabel aan te maken en vervolgens te betalen voor de retourzending. Om een verzendlabel aan te maken, ga je naar de verzendpagina van DHL: https://my.dhlparcel.nl/#/

Kies vervolgens voor ''direct versturen'', om jouw retour(en) naar ons te verzenden.

Een verzendlabel aanmaken gaat in vier stappen:

Stap 1: vul het scherm zoals hieronder weergeven in (dit is belangrijk zodat het pakket bij ons op het juiste adres aankomt en wij deze kunnen verwerken):

Stap 2: vul vervolgens jouw eigen gegevens in.

Stap 3: Kies ervoor om het pakket naar een DHL ServicePoint bij ons in de buurt (Beverwijk) te versturen OF verstuur het pakket naar ons postadres.

Stap 4: Kies bij ''Extra services'' voor ''E-mailnotificatie naar de ontvanger''. Zo kunnen wij het pakket via een track and trace link volgen en ervoor zorgen dat de verwerking van jouw retour(en) smooth en soepel verloopt.

Verder belangrijk bij Retour zenden:

De producten kunnen in dezelfde verzendzak die je van ons hebt gekregen retour gezonden worden.

Plak het verzendlabel op de retour zending (dit kan bijvoorbeeld met stevige tape). Zorg er in ieder geval voor dat de zak goed dicht zit.

Postadres:
E.O. Leog Eleven Eleven
Randweg 53-8554
1948 NS Beverwijk

 

 


Rock on 'm. Be notorious. - E.O. Leog